Бидејќи на новата година гледаме како на празна книга чии страници допрва треба да се испечатат, за да биде што поуспешна, редовно си поставуваме некои нови цели кои допрва треба да ги постигнеме. Најчестата дефинитивно е малку поредовна физичка активност, со која не е најлесно да се започне доколку поголемиот дел од деновите сте го поминале седејќи …

Започнувањето со малку поактивен живот, кој ќе вклучува редовно вежбање, не е најлесната задача. Една од најчестите грешки е тоа што поставуваме екстремно високи очекувања уште на самиот почеток и го игнорираме фактот дека досега воопшто не сме мрднале (или многу малку), па почетното темпо на тренинзи е надвор од нашата состојба и всушност неодржливо. . Исто така, поактивен начин на живот не мора да вклучува само рано станување и одење во теретана, особено кога можеме да добиеме големи придобивки за нашето тело и здравје од малку подолга прошетка на свеж воздух. Можеби звучи премногу едноставно, но пешачењето е одличен начин за согорување на килограмите, како и генијален засилувач на расположението. Она што навистина ни се допаѓа кај пешачењето е тоа што не е напорно, лесно се вклопува во дневниот распоред и како такво е одржливо.

Во почетокот одржувајте ги вашите прошетки лесни додека не ја достигнете посакуваната состојба, по што пожелно е да го забрзате темпото на одење. На пример, за максимално губење маснотии потребно е да одите со брзо темпо по 30 минути најмалку три пати неделно, а со оваа вежба можете да согорите и до 238 калории. Она што дефинитивно не треба да го заборавите е разновидната исхрана, како и калорискиот дефицит кој е неопходен за слабеење!