Основачот на Фејсбук, Марк Закерберг, во четвртокот објави дека компанијата ќе го промени своето име во „Мета“. Со ова социјалната мрежа Фејсбук престанува да биде главен бренд на компанијата, пишува CNN business.

Фото Извор: Pixabay
Промената на името би можела да биде обид за подобрување на угледот на Фејсбук, потресен од низа проблеми – од ширење дезинформации на платформата, неуспехот да се ублажат коментарите и откритијата за негативното влијание на неговите производи врз менталното здравје на индивидуалните корисници, пишува CNN.
Закерберг ја објави промената за време на состанокот на компанијата во виртуелна реалност.
„Фејсбук е еден од најкористените производи во историјата. Тоа е препознатлив бренд на социјалните медиуми, но сè помалку го покрива она што го правиме“, рече Закерберг.
Тој додаде дека „метауниверзумот“ ќе биде „следната граница, исто како што социјалните мрежи беа границата кога започнавме“.
Тој навести нови социјални, играчки и работнички концепти за „метауниверзумот“.
Фејсбук прикажа серија видеа кои ја прикажуваат визијата на компанијата за „метауниверзум“, како што е можноста корисникот да ја испрати својата холографска слика на пријател кој е на концерт во реалниот живот, седи на виртуелни маси и игра игри со пријателите. .
„Вашите уреди повеќе нема да бидат во фокусот на вашето внимание. Ќе видиме многу од овие технологии во следните пет до 10 години. „Многу од тоа ќе биде мејнстрим и многу од нас ќе создаваат и ќе живеат светови кои се подеднакво детални и убедливи како нашиот, секој ден“, рече Закерберг.
Следетене на